Veckoutvärdering: river murar

Veckoutvärderingar / Permalink / 1

Det är tisdag vilket innebär att jag idag kan bocka av ytterligare sju dagars kamp. En vecka under vilken jag sprängt flera murar och blivit mentalt starkare för varje dag som passerat, som inte innehållit en enda riktigt dålig dag. Istället har lägsta nivån varit hög och det var bara fredagen som bjöd på en kort dipp under kvällen med några lätträknade tårar. Tårar har det annars varit sparsamt med och istället har veckan präglats av glädje, av mycket Isabelle och lite Knut.

Om jag varit särskilt produktiv i vecka vet jag dock inte men jag har bloggat och skrivit lite på mitt bokprojekt. Utöver det har fokus varit att ha roligt, må bra vilket är är okej och livet är så mycket mer än bara prestationer. Fyra av sju dagar har jag därför träffat killen som jag beskriver som den manliga versionen av mig. Under dessa dagar har vi köpt och pyntat julgran, arit en sväng på Väla, umgåtts och kollat serier. Dessutom skrattat tills tårarna sprutat. 4/4 dagar har vi också ätit tillsammans vilket har gått hur bra som helst, heja mig!

Vad gäller vikten visade den igår återigen plus efter två veckor av minus. Trots att jag så gärna vill bli frisk ska jag i dock nte förneka att vikten är känslig och laddad, att jag egentligen inte alls vill gå upp i vikt. Men det örat lyssnar jag inte på idag, ska istället nu gå ner och förbereda en god frukost.

 
#1 - - Anonym:

Ett stort friskhetstecken måste ju vara att ens orka intressera sej för män! Härligt och njut av livets återkomst 💕 Kram L

Svar: Jamen visst är det! Det ska jag göra. Hoppas att det går bra för dig 💕 kram
Hälsogrubblaren

Till top