Fun facts

Om mig / Permalink / 2

Jag tänker att vi fortsätter lättsamt här på bloggen idag också. Sparar allvaret till en annan dag.

 
10 fun facts om mig:
  • Jag har tränat hopprep i 9 år och har tillsammans med mitt lag vunnit ett SM silver och flera brons.
  • När jag var yngre åkte jag och mina kompisar land och rike runt för att gå på Amanda Jenssens konserter. På Amandas 20-årsdag åt vi tårta tillsammans. #starstrucked
  • Jag älskar punchpralinerna bland lösviktsgodiset. Ni vet de där man tror att ingen äter. Well, I do! 
  • Jag hade en ganska otippad period efter gymnasiet då jag enbart lyssnade på Lil Wayne och Eminem, pluggade lyrics och kunde i stort sett alla deras låttexter.
  • Jag var med i Talang 2007 på TV4 där jag hoppade hopprep med en kompis.
  • Jag tittar gärna på Disneyfilmer och gamla julkalendrar.
  • Jag verkligen avskyr folk som visslar.
  • Jag ser min gymnasietid som min bästa tid i livet och jag tror, utan att överdriva, att jag skrattade varenda dag i tre år. 
  • I Sydafrika var jag känd för min tacos, den fick hela Boxers släkt att bjuda in sig själva på middag. Mästerkock, ohja!
  • Jag vill helst aldrig bo ensam och ska jag flytta så ska det vara med någon annan. Jag tror nämligen inte jag skulle trivas med ensamheten. 
 
#1 - - Jassa:

Du låter som en störtskön person! Skulle så kunna hänga med dig haha!

Ps. Tacos ftw!

Svar: Haha men tack! Vi får väl catcha up någon gång! :)
Hälsogrubblaren

#2 - - Jassa:

Mer än gärna :D

Svar: Kul, vart i landet bor du? :D
Hälsogrubblaren

Till top