Veckomatsedel v.9

Veckomatsedlar / Permalink / 1
Detta äter jag i nästa vecka! Hoppas ni kan inspireras när ni även gör er veckomeny.
 
Måndag: Couscous med kycklingbacon, mozarella, tomatpesto & broccoli
Tisdag: Potatis & purjulökssoppa med butiksbakad fralla
Onsdag: Lemon masalabiffar med potatisklyftor & morrötter i ugn och tzatziki
Torsdag: Korv stroganoff med matvete, tomat & gurka
Fredag: Kycklingköttbullar med potatismos & rårivna morötter
Lördag: Kalkonburgare i friscobröd med sötpotatis pommes, grönsaker & BBQ-sås
Söndag: Äta ute med Denise!
 
Veckans roliga: Utmaningar med Denise i helgen!
 
Veckans mellistips: Propud Apple pie
 
Den här brunchen skulle jag inte tacka nej till just nu, goals.
#1 - - Anonym:

Tack för att du delar med dig. Vad äter du på lunchen? Har du problem med IBS?
Svårt att gå upp i vikt när man både lider av Ibs och anorexi med ständigt ont i magen. Man vet inte om det beror på ibs eller spöket i huvudet. Känner du igen detta?

Svar: Luncher bestämmer jag sällan i förväg utan tar för det mesta vad jag känner för. Just nu äter jag mycket bananpannkakor, stekt gnocchi med tomatsås och matigare mackor. IBS kan jag dessvärre inte relatera till men kan verkligen tänka mig att det blir extra jobbigt med magproblem.
Hälsogrubblaren

Till top