Lunchtips

Tips / Permalink / 0
Det är söndag och idag kan jag äntligen bocka av den utmaning som min dietist gett mig under veckan, att sju dagar i sträck äta mer ordentliga luncher. Helt enkelt byta ut mina mackor mot lite matigare sallader, sallader som jag utgått från hennes tips och råd när jag slängt ihop och som hon bekräftat är en komplett lunch. Att jag faktiskt slutförde utmaningen känns idag superbra då just lunchen i dagsläget är mitt absolut största problem, som jag också måste fortsätta jobba vidare med även nästa vecka. 
 
Innan jag avslutar tänkte jag idag också passa på att tipsa er om några av alla de sallader som jag gjort nu i veckan och som jag verkligen kan rekommendera. Enjoy!
 
Lunchtips:
  • Pärlcouscous, spenat, räkor, sojabönor, gurka, tomat, paprika, granatäpplekärnor, picklad rödlök & tomatpesto.
  • Kokt tärnad färskpotatis, spenat, grillad kyckling, gurka, tomat, gulbeta, granatäpplekärnor, melonkulor & dillpesto.
  • Kokt tärnad färskpotatis, spenat, vattenmelon, fetaost, gurka, tomat, paprika, granatäpplekärnor, mynta & dillpesto,
  • Glasnudlar med räkor, avocado, mango, jordnötter & teriyakisås.
Till top