Stockholmshäng

Livet med anorexi / Permalink / 0
Jag är tillbaka, både i Skåne och på bloggen efter en helg i Stockholm där jag varit och fyllt på mitt lyckokonto hos Denise. En två dagars skrattfest där vi hunnit med massor av skoj, utöver att spränga månadens shoppingbudget också gjort samma sak med både Knut och Raggan och vi har verkligen varit on fire de senaste dagarna. Det är helt galet, otroligt hur den kämparglöd som för bara några dagar sedan höll på att slockna helt nu återigen är i full brand. 
 
Även om de senaste dagarna har handlat om så mycket mer än bara det vi har ätit, är just maten ändå värd sitt fokus här på bloggen idag. För herregud, vi har verkligen befunnit oss mer i mathimmeln än vi varit i Stockholm de senaste dagarna. Har ätit så mycket gott att jag nästan varit avundsjuk på mig själv, trots att vissa middagar varit tuffa. Helgens största utmaning, vilken jag också är absolut mest stolt över är för övrigt den att vi den här gången valde att skita i allt vad kalorier innebär. Inget kalkylerande, ingenting, vilket var en enorm befrielse. Också svårt, men vi räknade övergångsställen istället vilket är ett hett tips till alla er som också vill komma bort från kaloriräkningen. Haha. Det gör vi även nästa gång vi ses.
 
I think you märker, nu är jag återigen fulladdad med massa ny energi och pepp på det friska livet. Hallå, nu kör vi. Klara, färdiga, tugga!
 
Till top