Milano

Livet med anorexi / Permalink / 1

Ibland blir livet inte som man tänkt sig. Som igår, när omständigheterna gjorde att jag fick resa ensam till Italien. Det var verkligen en kaotisk morgon men en dag som ändå slutade bra, som jag spenderade i Milano där jag åt pasta, gelato och shoppade. Det för att sedan på kvällen ta tåget till Rapallo, en mysig liten by på Italiens norra kust där jag är nu och kommer att stanna i tre nätter. Eller inte bara jag, i eftermiddag kommer faktiskt också pappa hit, spontant men kul.

 
 
 
#1 - - Anonym:

Nej vad tråkigt att din syster inte kunde följa med :O Modigt att åka själv tycker jag. Hade nog inte jag vågat haha

Svar: Ja, jättetrist! 👎🏼 Att själv var inte självklart för mig heller men så glad att jag vågade. Sedan dessutom blev uppmött av min pappa 😊
Hälsogrubblaren

Till top