Köpenhamn i bilder

Livet med anorexi / Permalink / 3

Idag tänkte jag att jag släpper en bildbomb här på bloggen från gårdagens bravader. En maxad dag i Köpenhamn tillsammans med min mamma och syster, också en typisk sådan dag som jag gärna hade haft oftare. Den var liksom så bra en dag kan vara och vi både shoppade och skrattade mycket. Åt dessutom den utan tvekan tuffaste lunchen jag ätit under det senaste året, kanske också den godaste. Jag gjorde det, valde exakt precis den maträtt JAG ville äta och fy tusan vad gott det var. High five på den, det där gjorde jag bra!

 
#1 - - Madde:

Ser ut som att du hade en jättemysig dag! Grymt bra jobbat med att utmana dig, va stolt över dig själv!!! Kram <3

Svar: Det var en kanondag verkligen! Kul när man verkligen kan njuta av livet 😃 Åh tack! Kram 💕
Hälsogrubblaren

#2 - - sigg:

asså din systers jeans... vartifrån.??? :D

Svar: Visst är dem fina? :D På Vila/Vero Moda sa hon :D
Hälsogrubblaren

#3 - - Anonym:

härligt att checka av nåt man längtat efter och verkligen vill ha. Men vad var det? Såg ut som nanbröd med kött? Såg iaf gott ut 😋 Bra jobbat! /Lisa

Svar: Jamen verkligen! Det var någon marrockansk variant av naanbröd, stekt i olja, och med en grymt gott kryddad kyckling, tzatziki o sallad. Mumsigt 😍
Hälsogrubblaren

Till top