Veckoutvärdering: tankspridd

Veckoutvärderingar / Permalink / 2

Jag är så förvirrad, totalt lost i dagarna just nu. Vet inte om det är lördag eller torsdag, tisdag eller fredag. Igår var det visst måndag, en dag vilket i mitt fall egentligen innebär vägning men tankspridd som jag var gick jag rakt förbi vågen och inte förrän frukosten låg i magen slog det mig vilken veckodag det var. Hehe. Men aja, jag har begått större misstag i livet och detta hade en enkel lösning. Jag fick helt enkelt väga mig i morse istället vilket ju gick bra det också.

Detta blir antagligen ett lite tråkigt inlägg för ärligt talat bjöd förra veckan inte på några jätteöverraskningar, allt lunkade på som vanligt och jag skrev en hel del på min bok. I torsdags var jag dessutom på mitt första spinningpass sedan i somras. Att inte bara jag utan också Knut tyckt väldigt mycket om spinning tidigare gjorde mig först skeptisk till att gå på passet, orolig för om han kanske skulle triggas. Men det som skulle kunna bli fel blev fi det här fallet helt rätt och jag njöt, tyckte det var skitskoj. Kravlös träning är wow!

Vad gäller maten jag ätit har jag i förra veckan fått en del ögonöppnare, bland annat för sötpotatis. Just sötpotatistrenden har jag varit ganska så sen med att haka på, men jag förstår verkligen hypen. Supergott ju! Jag har även provat lite andra nya maträtter och gottigheter vilket gjort veckans matschema till en riktig jackpot.

I helgen var det  dessutom släktkalas vilket även det gick bra bortsett från en kort gråtstund tillsammans med mamma på toaletten. Men jag samlade mig snabbt och var bara inom loppet av några få minuter tillbaka ute i vimlet igen. Kvällen blev supermysig och trots att jag var trött och inte hade bästa förutsättningar kände jag mig som gamla Isabelle, kunde vara med som förr vilket jag nu ska jag se till att jag fortsätter vara.

Veckans experiment, pannkaksbollar med jordnötssmör. Låter godare än vad det blev, haha. 
#1 - - Cla:

Hur gick det den här veckan? <3

Svar: Plus på vågen. :)<3
Hälsogrubblaren

#2 - - Cla:

åh men gud vad bra!! grym du är <3

Svar: Åh tack snälla du! 😊❤
Hälsogrubblaren

Till top