#1 - - Anonym:

Italien är underbart! Var i Tropea i juni! Njut 😀☀

Svar: Jamen verkligen! 😃 Oh, hur var det? 🇮🇹
Hälsogrubblaren

#2 - - Anonym:

Tropea var verkligen fantastiskt fint och mysigt! Googla. Kanske nästa Italien-resa går dit 😉 Inspirerade tydligen många av mina instagram & Facebook användare genom alla bilder jag la ut 😂 Vet flera som ska dit! Vi har barn och det var perfekt för hela familjen och tre generationer! Men vill också vandra och se de små byarna jag gissar att du är vid? Fortsätta njut och följ din utmaningslista 👍🏻 Kram Lisa

Svar: Jag googlade, wow vad fint! 😍🇮🇹 Det får jag lägga till på min bucketlist. Det måste du göra, Cinque Terre är magiskt. En av de finaste platserna jag varit på, någonsin. Så det rekommenderar jag verkligen! Tack, det ska jag göra 👌🏼
Hälsogrubblaren

Till top