Veckans höjdpunkter

Livet med anorexi / Permalink / 1
Det har varit en hektisk vecka, kanske inte för en frisk person men för mig har den varit ovanligt händelserik. Bjudit på fullspäckade dagar med många sociala aktiviteter vilket gjort att jag nu är jäkligt trött. Helt utslagen om jag ska vara ärlig så idag får det därför bli ett lite kortare inlägg. En summering av veckans höjdpunkter helt enkelt.
 
I veckan har jag...
  • Haft ett givande samtal med min dietist i Lund.
  • Hälsat på farmor & farfar och pratat med dem.
  • Haft en mysig tjejkväll med räkor och vin tillsammans med min mamma, syster och moster.
  • Varit på Per Gesslekonsert tillsammans med min familj.
  • Spenderat min fredag i jordgubbslandet tillsammans med Alice, supermysigt.
  • Poddat med min syster.
  • Haft en massa pepptalk med Denise.
  • Gjort allt annat som man gör på daglig basis.
Även helgens schema är fullt och idag ska jag och mamma plocka hallon för att sedan åka ner till stan och se när team Rynkeby ger sig av för att cykla till Paris. Jag vill nämligen själv vara med och cykla tillsammans med dem i framtiden så mamma tänkte helt enkelt att det kunde vara bra motivation att vara på plats idag känna in stämningen helt enkelt. Smart. Så trevlig lördag gott folk.
 
 
#1 - - Denise:

Det är ju himla tur att du tänker våra peppsamtal som höjdpunkter.

Mvh
Vän med extremt dåligt samvete för massa hårda ord. Hahaha!

Svar: Hahaha du hade väl sagt något positivt precis innan jag skrev det här inlägget så det vägde över haha 😂
Hälsogrubblaren

Till top