Veckomatsedel v.13

Veckomatsedlar / Permalink / 1
Nästa vecka ser ut att bli en bra vecka, i alla fall om man tittar på menyn. Jag har många goda middagar att se fram emot, en massa andra planer också för den delen. Hoppas ni också har det.
 
Måndag: Hälleflundrafilé med ugnsrostad dillpestopotatis & grönsaker.
Tisdag: Broccolifalafel, grönsaker och tzatziki i pitabröd.
Onsdag: Flygande Jacob med ris och grönsaker.
Torsdag: Tortillapizza med mozarella, soltorkad tomat, basilika och pizzasallad.
Fredag: Tomat och spentspagetti med kyckling.
Lördag: Pulled Oumphburgare med potatisklyftor, tomat, gurka & creme fraiche.
Söndag:Ugnsbakad kycklingfilé med fräsch och krämig potatissallad.
 
Veckans roliga: Min och Denises gemensamma checklista.
 
Veckans mellistips: Brödrostade sötpotatisskivor med mosad avocado eller banan och kanel.
 
Ni passade väl på att njuta av våffeldagen precis som jag och mamma gjorde? :)
#1 - - Anonym:

Broccolifalafel, låter intressant :) är det eget recept som du vill dela med dig av?
Kram

Svar: Jag har faktiskt inte testat det än. Men delar gärna med mig av det när jag provat det. :)
Hälsogrubblaren

Till top