10 saker ni inte visste om mig

Om mig / Permalink / 1

Vänner, ni tror säkert att ni känner mig nu men idag ska jag bevisa motsatsen. För vet ni vad? Idag tänkte jag nämligen bjuda tio saker ni inte visste om mig...

  • Jag kan verkligen inte säga nej och tycker att det är så svårt att det flera gånger hänt att jag dubbelbokat mig för att jag i stunden inte klarar av att berätta att jag redan är uppbokad, haha. Jag har dessutom köpt en massa onödigt skit som folk försökt sälja på mig just för att jag inte kan förmå mig att säga tack men nejtack.
  • Jag och min syster vill båda, om vi en dag får en dotter, döpa henne i Otilia och redan nu har vi vilda förhandlingar hemma om vem som ska få använda namnet. Det trots att ingen av oss ens är funderar på att skaffa barn inom de närmsta åren.
  • Jag är absolut  ingen finsmakare när det kommer till mat och är inte den du bjuder på ost & kex, musslor eller gazpacho. Istället tycker jag fortfarande att barnmenyn på restaurang  lockar mest.
  • Jag älskar puderrosa och hälften av kläderna i min garderob går i just den tonen.
  • Jag verkligen avskyr svamp, kokt ägg och squash. Can´t handle.
  • Jag lever i tron om att jag inte är som alla andra.
  • Jag har en dröm om att starta ett B&B utomlands, helst i Sydafrika eller Italien.
  • Okej, detta är ju nästan pinsamt. Men jag har en gottelåda på mitt rum i vilken det ligger godis som jag köpte i Hong Kong och chokladtomtar sedan i julas. Den tenderar liksom att fyllas på snabbare än den äts upp.
  • Som barn gick jag på  massor av olika sporter. Simning, gymnastik, karate, badminton, golf och hopprep.
  • Jag har rest runt fem dagar ensam i  Kina i (på landsbygden dessutom). Det gjorde jag utan att göra någon som helst research innan jag åkte och när jag väl kom dit insåg jag att inga sociala medier fungerade där pga censur. Att dem inte heller pratar engelska. Tufft men lärorikt.
 
#1 - - Anonym:

Alla inlägg är bra men alla tips på vägen fram att besegra anorexin med ångest är guld värda❤️

Svar: Toppen, tack! 😊 Mycket tips alltså 💜
Hälsogrubblaren

Till top