De senaste dagarna i bilder

Livet med anorexi / Permalink / 2
Äntligen är jag på gång igen, på väg upp ur den svacka som jag befunnit mig i under de senaste veckorna. Glädjen kom med våren och de senaste tre dagarna har varit superhärliga, kravlösa och där min högsta prioritet varit tid med både släkt och vänner. I lördags firade vi min mormor och morfar guldbröllop med överraskningsfest, en dag som jag tror att vi som var med och firade uppskattade lika mycket som brudparet själva. Vi hade nämligen världens teamwork hela släkten, fixade en hejdundrande picknick och sedan en middagsbuffé som hette duga. Hade kul prick hela dagen, från morgon till kväll.
 
Även söndagen var superhärlig och då var jag på promenad med en tjej som heter Felicia som jag träffade tack vare att hon hittat min blogg. Så himla kul med nytt folk och hon tankade mig med massor av positiv energi, precis som min andra kompis Louise gjorde igår när vi satt och snackade på stranden i flera timmar. Ja, ni hör ju. Just nu levererar livet. Idag ska jag dessutom börja jobba på ett inte alltför komplicerat jobb men som ändå passar min situation just nu väldigt bra. Så det ska bli kul.
 
 
#1 - - Felicia:

Vad glad jag blir över att höra att jag kunde sprida lite positiv energi - detsamma säger jag!! Det var verkligen otroligt trevligt & det var bara första gången!!

Svar: Det gjorde du verklige!! Tack, ja klart det var!!
Hälsogrubblaren

#2 - - Pappa:

Kul att ni fick en så fin dag,när ni firade mormor o morfars dag:))

Svar: Ja, det var jättemysigt :)
Hälsogrubblaren

Till top